Aikuisille

Kristillistä uskoa eletään todeksi omassa arjessa: kotona, työssä, harrastuksissa, ystävien kesken ja erilaisissa toimissa. Seurakunnan aikuisille ja ikääntyneille suunnattu toiminta kokoaa meitä kokemaan yhteyttä toisten kristittyjen kanssa. Uskomme tarvitsee elämän varrella hoitoa ja vahvistusta. Voimme saada sitä seurakunnan yhteisistä kokoontumisista.

Miehet

Miestyö antaa seurakunnassa miehelle paikan olla avoimena Jumalan edessä. Tapaamme toisiamme, vaihdamme kokemuksia ja pohdimme, miten Jeesuksen elämä ja opetukset voivat tulla meille jokapäiväiseksi matkaevääksi. Miestyötä suunnittelee ja toteuttaa joukko innokkaita seurakuntalaisia yhdessä työntekijän kanssa.

Motto voisi olla: Kristus matkaoppaaksi kehdosta hautaan!

Talvella raamattupiirit ja teemaillat keskiviikkoisin klo 17.00 Seurakuntakodissa, Lampikatu 16 katutaso.

Kesällä saunailtoja Sulkavankosken kesäkodilla sekä lähiseurakuntien leirikeskuksissa.

Tarkemmat tiedot tapahtumista löydät tapahtumakalenterista.

Torimessu helatorstaina

Naiset

Naisten aamukahvit ja naisten päivä

Naisten aamukahvit on lauantaiaamupäivän tilaisuus, jonka ohjelmassa on musiikkia ja naisen elämään liittyvää asiaa. Vuonna 2023 on suunnitteilla naisten aamukahvit keväällä ja naisten päivä syksyllä. Tarkemmat tiedot tapahtumista löydät tapahtumakalenterista.

Naisten raamattu- ja rukouspiirit

Lisätietoa Raamattu- ja rukouspiirit -sivulla.