Ota yhteyttä

Kun haluat, että lapsesi kastetaan, omaisesi siunataan tai haluat mennä naimisiin, ota yhteyttä seurakunnan kirkkoherranvirastoon.

Heinolan seurakunnan kirkkoherranvirasto palvelee maanantaista perjantaihin klo 9.00–13.00, p. 03-859 2510 sekä osoitteessa Virtakatu 4.

Elämän ilot ja surut jaetaan yhdessä

Elämän merkittäviä hetkiä on hyvä viettää läheisten ja tuttujen kanssa. Pitkät perinteet ristiäisissä, rippijuhlissa, häissä ja hautajaisissa jäsentävät elämää kehdosta hautaan. Usein ne muodostuvat elämän käännekohdiksi ja vahvoiksi muistoiksi.

Jumalan siunausta voi pyytää elämän eri tilanteissa. Kodin siunaaminen on kirkollinen toimitus, jossa ei siunata vain seiniä ja uusia tiloja, vaan ennen kaikkea kodin ihmiset ja heidän elämänsä. Siunauksen pyytäminen on hyvän toivomista perheen elämään.

Maistraatissa solmittu avioliitto voidaan siunata kirkollisesti. Myös avioliiton vuosipäiviä voi juhlia. Siunausta voi pyytää myös työpaikalle tai uusien tilojen käyttöönoton yhteydessä.

virsikirja.fi-sivustollaLinkki avautuu uudessa välilehdessä on äänite jokaisesta virsikirjan virrestä

Tilojen varaaminen

Tilojen varaamisesta ja maksullisuudesta voi kysyä lisää kirkkoherranvirastosta.
Kastetta ja kastejuhlaa varten varattavat tilat ovat maksuttomia.

Tilojen vuokraaminen, hinnasto