Rukous ja ylistys

Rukous- ja ylistysilta

Rukous- ja ylistysiltaa vietetään noin kerran kuussa sunnuntaisin klo 16 Heinolan kirkossa. Illoissa lauletaan ylistyslauluja ylistyskuoro Sirpaleen johdolla. Illoissa kuullaan myös puheenvuoroja siitä, mitä usko Jeesukseen Kristukseen on merkinnyt puhujan omassa elämässä.

Illoissa on mahdollisuus henkilökohtaiseen esirukoukseen ja sielunhoitoon. Iltoja suunnittelee ja järjestää seurakuntalaisista koostuva tiimi yhdessä seurakunnan työntekijän kanssa.

Rukouksen talo -toiminta

Rukouksen talon teemaillat

Vanhassa pappilassa noin kerran kuukaudessa tiistaisin klo 17–18.30. Tervetuloa rukoilemaan!

Ilta koostuu lyhyestä opetustuokiosta, rukouksesta, keskustelusta koskien illan aihetta, ylistyksestä, rukouksesta yhteisten asioiden puolesta ja mahdollisuudesta henkilökohtaiseen rukouspalveluun.

"Minä kohotan katseeni vuoria kohti. Mistä saisin avun? Minä saan avun Herralta, häneltä, joka on luonut taivaan ja maan. Herra ei anna sinun jalkasi horjua, väsymättä hän varjelee". Ps. 121: 1-3