Yleistä kerhoihin liittyen

Kerhot ovat  kouluikäisille 7-14 vuotiaille tytöille ja pojille. Kerhoissa on kaksi tai kolme ohjaajaa ja ne ovat maksuttomia. Ilmoittautuminen kerhoon tapahtuu kerhossa paikan päällä. Ilmoittautumisessa kysytään nimi, ikä, huoltajan nimi ja puhelinnumero sekä kokkikerhoissa ruoka-allergiat. Kerholainen sitoutuu kerhon sääntöihin. Kerhoihin voi tulla mukaan myös kesken kauden. Pienoismalli- ja Kalastuskerhoissa voi olla myös kerholaisten vanhempia mukana. Tule kerhoon terveenä!  Kerhonohjaajat merkitsevät päiväkirjaan jokaisella kerho kerralla osallistujat.

Kerhotoiminta:

Kevätkausi 2024

Kerhot ovat maksuttomia.

Liikuntakerhot 7- 13 v. (Alakoululaiset)

VIERUMÄEN KOULU MAANANTAI KLO 16-17

SINILÄHDE-TALOLLA MAANANTAI KLO 16-17

Harraste 9-15 v.

KALASTUS / PIENOISMALLI  KESKIVIIKO KLO 16.30-17.45 ( Lisätietoa Jarilta 050 5951407)

LAMMASKK. 1, Jyränkö (mukana saa olla myös huoltaja)

Toiminta 7-14 v.

Kokki 7-14 v.

MAHIS  MAANANTAI KLO 17.00 -18.45,

MAAHERRANK. 17

KIRKONKYLÄ  MAANANTAI KLO 16.45. -18.30,

Seurakuntatalo, Kirkkotie 2

Kerhotoiminta
Poikakerhonohjaajia
Heinolan seurakunta edistää liikunnallista toimntaa ja terveellisiä elämäntapoja.