Kirkonseutu-seurakuntalehti

Kirkonseutu on alueellinen seurakuntalehti, jota Asikkalan, Heinolan, Hollolan, Kärkölän ja Lahden seurakunnat yhdessä julkaisevat. Lehti tukee seurakuntia niiden perustehtävässä, evankeliumin julistamisessa, ja viestinnällisten tarpeiden toteuttamisessa. Lehti ilmestyy 21 kertaa (v. 2016). Kirkonseudun painosmäärä on 83 000 kpl ja Heinolassa noin 10 000 kpl.

Lehden tavoitteet

- Toteuttaa osaltaan julkaisijaseurakuntien perustehtävää
- Auttaa seurakuntien jäseniä elämään kristittyinä omassa elinympäristössään
- Toimii seurakuntien ilmoitus- ja tiedotuslehtenä
- Viestii kristillisestä uskosta selkeästi ja ymmärrettävästi
- Tarjoaa aineksia hengelliseen, eettiseen ja katsomukselliseen pohdintaan
- Osallistuu kirkossa, seurakunnissa ja kotipaikkakunnalla käytävään keskusteluun
- Lehden toimituksellinen aineisto on pääosin paikallista, kotiseurakuntaa koskevaa, lähellä ihmisten arjen elämää
- Lehti käyttää toimitustyössään journalistisia periaatteita

Kirkonseudun jakelu

Kirkonseutu-lehti ilmestyy joka toinen lauantai. Lehti on luettavissa myös verkossa näköislehtenä. Huomioithan, että lehteä ei jaeta talouksiin, joissa on mainoskielto.

Mikäli sinulla on huomautettavaa lehden jakelusta, tee jakelumuistutus jokaisesta jakeluhäiriöstä joko sähköpostitse osoitteeseen jakelupaivystys (at) mediataloesa.fi tai soittamalla numeroon  (03) 757 5285.

Lehden voi tilata osoitteellisena kotiin, jolloin tilaaja maksaa postikulut. Kestotilauksen osalta 16 e/v tai puolen vuoden osalta 8 e/6 kk. Tilaukset: sähköpostilla lahti.viestinta (at) evl.fi, puhelimitse puh. 044 719 1247 tai netissä täytettävällä tilauslomakkeella. Lomakkeelle tästä

Lehti on saatavana Heinolan seurakuntakeskuksesta, torin S-Marketin aulasta sekä Heinolan kirkosta ja Heinolan pitäjänkirkosta.

Kirkonseutu.fi -verkkolehti

Kirkonseutu.fi on verkkopalvelu, josta löydät uusimmat Kirkonseudun uutiset, artikkeleita, seurakuntien tapahtumatietoja ja blogeja. Verkkosivulla voit lukea Kirkonseutu-lehden myös näköislehtenä.