Sima on myyjäisten hittituote

Lähetystyön ja Yhteisvastuun hyväksi järjestetyt kevätmyyjäiset houkuttelivat ostajia simalla ja leivonnaisilla.
Simapulloja

Seurakuntakeskuksessa ehti torstai-iltana muodostua jono ennen kevätmyyjäisten alkamista. Perinteisesti sima on ennen vappua järjestettävien myyjäisten kysytyin tuote. Tänä vuonna lähes 150 litraa simaa myytiin loppuun muutamassa minuutissa. Myös leivonnaiset kävivät hyvin kaupaksi.

Simaa, piirakoita, kakkuja ja käsitöitä oli valmistettu vapaaehtoisvoimin kodeissa sekä lähetys- ja diakoniapiireissä. Lähetyssihteeri ja diakoniatyöntekijät hankkivat osan tarvikkeista ja kutsuivat vapaaehtoisia mukaan talkoisiin, myyjiksi ja kahvioon tarjoilijoiksi.

Myyjäisiä varten nähtiin eniten vaivaa pari päivää etukäteen, sillä itse tapahtuma oli ohi vajaassa tunnissa. Kevätmyyjäiset tuotti seurakunnan lähetystyön kohteisiin noin 1400 euroa.

2017-04-28 19:41:43.0