Erityisammattimiestä haetaan

Heinolan seurakunnnan hautaustoimi hakee päätoimista erityisammattimiestä työsopimussuhteeseen. Hakuaika on 12.10.-3.11.2017 klo 12 mennessä.

Erityisammattimiehen tehtäviin kuuluu haudankaivuutehtävät sekä hautausmaiden, kiinteistöjen piha-alueiden hoito- ja kunnossapitotehtävät. Työ sisältää sekä käsintehtävää että konetyöskentelyä (traktori, kaivuri), joten tehtävä edellyttää hyvää fyysistä kuntoa, ao. ajokorttiluokkaa sekä työkoneiden pienimuotoisten konehuoltojen hallintaa. Kiinteistöhuollon ja suntiotehtävien sijaisuuksiin liittyvät tehtävät ovat myös osa tehtävänkuvaa. Edellytämme hakijalta tehtävään soveltuvaa ammatillista koulutusta, alan tuntemusta, käytännön kokemusta ja suomenkielentaitoa. Työhön valittavan tulee olla konfirmoitu evankelisluterilaisen kirkon jäsen. Valittavan tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan. Palkkaus määräytyy KirVesTes:n 402 vaativuusryhmän mukaan. Työaika on 38 h 45 min.

HAKEMINEN 3.11.2017 klo 12:00 mennessä. Ansioluettelolla varustetut kirjalliset hakemukset postitetaan postituskuoren merkinnällä "Erityisammattimies": Heinolan seurakunta, Kirkkoneuvosto, os. Lampikatu 16 18100 Heinola. Lisätietoja seurakuntapuutarhuri Kati Metso, kati.metso@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä puh. 050 595 8896 tai talouspäällikkö Matti Halme puh. 050 595 1401.

Thu Oct 12 14:04:01 EEST 2017