Heinolassa vainajia muistellaan pyhäinpäivänä pitäjänkirkossa

Tänä vuonna Heinolan seurakunnassa on pyhäinpäivän kynttilähartaus ainoastaan pitäjänkirkossa Heinolan kirkonkylässä.
Kuva_pitäjänkirkko_pyhäinpäiväjuttu_Kirkonseutu.jpg

Kynttilähartautta vietetään tänä vuonna Heinolan pitäjänkirkossa

Aiemmin kynttiläkirkko on järjestetty molemmissa Heinolan kirkoissa. Omaisille on lähetetty tänäkin vuonna kutsukirje tilaisuuteen.

Kynttiläkirkossa luetaan viime pyhäinpäivän jälkeen siunattujen seurakuntalaisten ja seurakunnan hautausmaille haudattujen nimiä ja sytytetään muistokynttilöitä.

Kahvitarjoilu järjestetään kynttilähartauden jälkeen kirkonkylän seurakuntatalossa. Kahveilla on mahdollisuus keskustella seurakunnan työntekijän kanssa. Seurakunnan työntekijöitä on tavattavissa myös hautausmailla.

Pitäjänkirkon kynttiläkirkkoon järjestetään yhteiskuljetus Harjukadulta entisen seurakuntakeskuksen edestä la 2.11. klo 16.30. Kuljetusta tarvitsevia pyydetään ilmoittautumaan etukäteen kirkkoherranvirastoon viimeistään pe 25.10., p. 03-859 2510.

Pyhäinpäivän kynttilähartaus Heinolan pitäjänkirkossa, Kirkkotie 1 lauantaina 2.11. klo 17.

Tutustu pyhäinpäivän viettoon tarkemmin tästä

2019-10-26 14:16:00.0