Jumalanpalvelukset suorina verkkolähetyksinä Heinolan kirkosta

Heinolan seurakunta on toteuttanut jumalanpalvelukset verkossa jo useana sunnuntaina.

Jumalanpalvelukset striimataan Heinolan kirkosta

Jumalanpalveluksen striimaus käynnissä Heinolan kirkossa

Ensimmäistä striimattua jumalanpalvelusta 22.3. kävi seuraamassa n.  800 katsojaa.

Linkki striimattuun lähetykseen avautuu n. 10 minuuttia ennen jumalanpalveluksen alkamista Heinolan seurakunnan verkkosivuilla osoitteessa www.heinolanseurakunta.fi.

Linkki  löytyy aina seurakunnan verkkosivujen etusivun huomiolaatikon yläosasta.

Kunkin sunnuntain jumalanpalvelus on katsottavissa verkkosivuilla myös jälkikäteen.

Tähän saakka verkkolähetykset ovat olleet Facebook-livelähetyksiä ja niihin on voinut osallistua ilman Facebook-tunnuksia. Jatkossa ne toteutetaan YouTube-videoina.

Heinolan kirkko on avoinna jumalanpalvelusten jälkeen sunnuntaisin klo 11 - 13 henkilökohtaista rukousta ja keskustelua varten. Pastori on tällöin paikalla.

2020-04-22 12:56:00.0