Hautausmaiden kesä-ja kausityöntekijöiden työpaikat haettavana

Hautaustoimi hakee Heinolan hautausmaille kesä- ja kausityöntekijöitä 1 - 5 kk:n määräaikaisiin työsuhteisiin.

Avoimia työpaikkoja on yhteensä 18.

Hakijan tulee olla 18 vuotta täyttänyt ja suomenkielentaitoinen. Odotamme reippautta, täsmällisyyttä ja kykyä fyysiseen ulkotyöhön. Työt alkavat sopimuksen mukaan huhti-heinäkuun välisenä aikana. Työhön kuuluu hautausmaiden ja kiinteistöjen piha-alueiden hoito- ja kunnossapitotehtäviä. Viheralan koulutus ja työkokemus, esim. ruohokoneiden käyttötaito katsotaan eduksi. Työaika on 38 h 15 min viikossa. Kuukausipalkkahinnoittelussa noudatetaan kirkon työehtosopimusta.

Sähköiset tai kirjalliset hakemukset hakulomake tulee olla viimeistään ma 25.3.2024. Postitettaessa hakemus, postituskuoreen "Kausityöntekijä" -merkintä ja osoitteeksi Heinolan seurakunta, os. Virtakatu 4, 18100 Heinola.

Kiitos hakijoille. Haastatteluun pyydetään tarvittaessa ja valituille työntekijöille ilmoitetaan viimeistään viikolla 15/2024.

Hautausmaan kesä- ja kausityöntekijän työnhakulomake

Sähköinen lomake

Sukupuoli
Ajokortti
Valitse hautausmaa
Valitse työtehtävä
Viimeisin koulutus/tutkinto ja valmistumisvuosi? Viheralankoulutus, -kurssit ja valmistumisvuosi?
Työnantaja, työtehtävä, ajallinen kesto
Muita perusteluita tulla valituksi