Vierumäen vainajien uudelleen hautaustilaisuus STRIIMATAAN

la 29.5. klo 12.00
Kuva_Heinolan_hautausmaalla_olevasta_Äiti_lapsi_patsaasta

Heinolan hautausmaa

Ekumeeninen rukoushetki, piispa Seppo Häkkinen, ortod.srk:n pappi Jonas Bergenstad, kirkkoherra Janne Hatakka

Tilaisuus välitetään suorana Heinolan seurakunnan YouTube -kanavan kautta.

Striimaus alkaa klo 11.55.  Voit osallistua tilaisuuteen tästä linkistä.

Rukoushetken jälkeen kuullaan puheenvuoroja ja lauluesitys sekä lasketaan seppeleet.

Tilaisuuden päätteeksi paljastetaan Äiti-lapsi-patsaan alustaan kiinnitettävä muistolaatta.

Koronatilanteen vuoksi toivomme, että yleisö ei tule paikalle tilaisuuteen, vaan seuraa tapahtumaa Heinolan seurakunnan YouTube -kanavalla. Osallistumislinkki on myös Heinolan seurakunnan verkkosivujen etusivulla osoitteessa www.heinolanseurakunta.fi. Tapahtuman videotallenne tekstitetään ja jää katsottavaksi seurakunnan YouTube -kanavalle.

Koska tapahtuma on kirkollinen toimitus, AVI:mn asettamasta kuuden hengen osallistujarajoituksesta voidaan poiketa.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Kirkkoherra