Lapset ja lapsiperheet

Heinolan seurakunnan varhaiskasvatus tarjoaa monipuolista toimintaa perheille. Tarkempia tietoja sekä säännöllisestä toiminnasta että pop-up toiminnoista löydät tämän sivun valikosta.

Kevätkauden 2024 toiminta käynnistyy ma 8.1. ja päättyy pe 17.5.

Olemme ottaneet käyttöön MobilePay maksutavan. Perhekahvilan ruokailunmaksun voi nyt maksaa MobilePaylla.
MobilePay -numero on 32832 ja viite PERHEKAHVILA, ateria.
Tilaisuuden vastuuhenkilöltä voi varmistaa, mikä on oikea MobilePay -numero ja viite.

MobilePay on maksuton matkapuhelimeen ladattava sovellus, joka toimii kaikkien pankkien asiakkaille. Mobile Payn käyttöön ottamiseksi tulee puhelimeen ladata MobilePay -sovellus sovelluskaupasta (AppStore tai Play-kauppa). Sovellusta käyttöön ottaessa tulee luoda käyttäjänimi ja liittää se suomalaiseen pankkikorttiin (credit tai debit).

Olet lämpimästi tervetullut

Lapsi on tärkeä seurakuntalainen ja aina tervetullut mukaan seurakunnan toimintaan. Lapsi elää omaa uskoaan leikkien, laulaen, liikkuen, tutkien ja ihmetellen. Seurakunnan varhaiskasvatus järjestää toimintaa, joka on suunnattu erityisesti lapsille ja lapsiperheille.

Päiväkerhoihin on haku keväällä, mutta ryhmiin otetaan lapsia pitkin vuotta, mikäli ryhmässä on tilaa. Tällä hetkellä molemmissa päiväkerhoissa on tilaa uusille kavereille.
Perhekerho ja -kahvila, perheiden illat, Lampikahvila, perheiden muskarit,  pyhäkoulu, pop-up -kerhot jne. ovat avoimia ryhmiä, joihin ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.

Ajantasaisimmat tiedot toiminnastamme saa seuraamalla meitä Facebookissa ja Instagramissa; @arkeajapyhaa.

Tervetuloa mukaan!

Vastaava lastenohjaaja