Diakoniavirka

Diakoniamerkki.jpg

Heinolan seurakunnassa on avoinna diakoniatyöntekijän virka 1.6.2020 alkaen

Etsimme diakoniatiimiimme sinua, joka

• osaat vastaanotto- ja kotikäyntityön lisäksi koordinoida sururyhmätoimintaamme ja vanhustyötä
  • omaat hyvät vuorovaikutus- ja työyhteisötaidot
  • löydät luontevasti oman paikkasi diakoniatyön verkostoissa ja seurakuntatyön kentässä
  • osaat myös rajata työtäsi diankoniatyön moninaisuuden keskellä.

Vaatimuksena virkaan on Kirkkohallituksen hyväksymä tutkinto (säädöskokoelma nro 124). Virkaan valittavan tulee olla konfirmoitu ev. lut. kirkon jäsen.
Tehtävä edellyttää oman auton käyttöä. Ennen viran vastaanottamista valittavan on esitettävä rikosrekisteriote ja hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilasta.
Virassa on kuuden kuukauden koeaika.

Palkkaus tehtävässä on KirVesTes vaativuusryhmittelyn 502 mukainen.

Hakemukset tehtävään tulee toimittaa 16.3.2020 kello 15.00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen:heinolan.seurakunta@evl.fi .
Haastattelut ja mahdollinen ryhmätilanne erikseen kutsuttaville pidetään 19.3 ja 24.3.

Lisätietoja tehtävästä antaa johtava diakoniatyöntekijä Tarja Soppi p. 050 367 7163.

2020-02-21 14:32:00.0