Jumalanpalveluksiin voi osallistua pienissä ryhmissä

Heinolan seurakunta järjestää helmikuussa jumalanpalveluksia, joissa kirkko on jaettu kymmenen hengen osastoihin.

Pitajankirkon-alttari.jpg

Sunnuntaina 6.2. on Yhteisvastuukeräyksen avajaismessu Heinolan kirkossa klo 10 ja paikan päällä siihen voi osallistua yhteensä 20 henkilöä, kahteen kymmenen hengen osastoon sijoitettuna. Messu myös striimataan ja sitä voi seurata seurakunnan verkkosivuilla olevan linkin kautta. Samana sunnuntaina on messu Heinolan pitäjänkirkossa klo 13. Pitäjänkirkkoon voidaan ottaa kymmenen hengen osastoihin sijoitettuna yhteensä 40 ihmistä.

Sunnuntaina 13.2. on samaan tapaan toteutettuna sanajumalanpalvelus Heinolan kirkossa klo 10 ja Heinolan pitäjänkirkossa klo 13.

Jumalanpalveluksiin ei ole ennakkoilmoittautumista vaan paikat täytetään saapumisjärjestyksessä. Tammikuun ajan jumalanpalvelukset toteutetaan ainoastaan striimattuina Heinolan kirkosta.

2022-01-20 21:35:00.0