MobilePay

Heinolan seurakunnassa voi käyttää maksutapana MobilePayta esimerkiksi kolehdeissa, ruokailuissa ja kahvituksissa, keräyksissä, myyjäisissä ja Lähetyssopessa. Tilaisuuden vastuuhenkilöltä voi varmistaa, mikä on oikea MobilePay -numero ja viite.

MobilePay on maksuton matkapuhelimeen ladattava sovellus, joka toimii kaikkien pankkien asiakkaille. Mobile Payn käyttöön ottamiseksi tulee puhelimeen ladata MobilePay -sovellus sovelluskaupasta (AppStore tai Play-kauppa). Sovellusta käyttöön ottaessa tulee luoda käyttäjänimi ja liittää se suomalaiseen pankkikorttiin (credit tai debit).

MobilePay-numerot

Heinolan seurakunnalla on käytössä neljä eri MobilePay -numeroa eri tilanteissa käytettäväksi.

Kolehtia varten numero on nähtävillä jumalanpalveluksessa. Muissa tilaisuuksissa numero on esillä tai sen saa pyydettäessä seurakunnan työntekijältä.

MobilePayn käyttö kolehdissa

Kun jumalanpalveluksen liturgi kertoo kolehtikohteen, hän samalla mainitsee, että kolehtiin voi lahjoittaa MobilePayllä sekä kertoo viisinumeroisen numeron. Kolehtiin voi edelleen osallistua myös perinteiseen tapaan kolikoilla ja seteleillä.

Jotta voi lahjoittaa kolehtiin kirkossa, tulee käyttää viisinumeroista numeroa tai skannata QR-koodi. Kolehtiin voi lahjoittaa jumalanpalveluksen aikana.

Tarra jossa teksti täällä voit maksaa MobilePaylla.