Tilojen varaus ja vuokraushinnasto

Kirkolliset toimitukset kirkoissa tai seurakunnan tiloissa ovat maksuttomia. Seurakunnan tiloja on kuitenkin mahdollista vuokrata myös yksityistilaisuuksia varten. Emme vuokraa tiloja nimiäisiä varten.

• Tilojen varaukset hoidetaan kirkkoherranvirastossa p. (03) 859 2510
  • Vuokriin sisältyy keittiön käyttö ja astiat
  • Seurakunnalta voi vuokrata pöytäliinat tai tuoda omat liinat
  • Seurakunnalla ei ole pitopalvelutoimintaa, joten tarjoilu pitää vuokraajan järjestää itse. Samoin muu somistus, kukat, kynttilät ym.
  • Keittiön siivouksesta vastaa tarjoilun järjestäjä (pitopalvelu, vuokraaja). Muiden tilojen siivouksen hoitavat seurakunnan palveluemännät
  • Tiloihin pääsee kaksi tuntia ennen tilaisuutta
  • Ovien sulkemisesta tilaisuuden jälkeen sovitaan palveluemäntien kanssa
  • Jos tiloihin haluaa tutustua etukäteen, voi olla yhteydessä suoraan palveluemäntiin:
    Seurakuntakoti, Vanha pappila ja Vierumäen srk-talo p.  044 059 3405  ja Kirkonkylän seurakuntatalo p. 050 595 8878. Palveluemäntien yhteinen sähköpostiosoite on: heinola.palveluemannat@evl.fi