AJANKOHTAISTA:

Kevään 2024 perheiden rymyretki Tampereen Särkänniemeen la 11.5.

ILMOITTAUTUMINEN ALKANUT LISÄTIETOIHIN TÄSTÄ

Sirkku (keskellä) toimi Heinolan seurakunnassa pitkään nuorisotyönohjaajana ja kuvassa myös uudet nuorisotyöntyöntekijämme Salla Leppänen ja Marko Kauppila. Iso kiitos Sirkulle mahtavasta työstä ja tervetuloa Salla ja Marko :)

Kevätkauden 2024 kerhot ovat alkaneet ja niihin voi tulla mukaan kesken kauden. Kerhot ovat maksuttomia. Kerhotoiminta löytyy KERHOT välilehden alta.

Tyttöjen ja poikien seuraava leiri pidetään ke-pe 24.-26.7. Mäntyharjun lankaniemessä. Lisätietoa LEIRIT välilehdeltä.

Rymyretkellä Linnanmäellä la 20.5. Mukana reissussa oli perheitä ja kerhonohjaajia yhteensä 64 henkillöä. Kerhonohjaajille retki oli samalla kiitosretki.

Nuorisotyönohjaajat Jari ja Sirkku Kovalainen.

Vanhan Kurenniemen leirikeskuksen lippuaukiolta.

Pelikerhoissa pelataan usein erilaisia pallopelejä mm. salibändiä.
Heinolan seurakunnan 7-14 -vuotiaiden kerhotoiminta on maksutonta ja avoinna kaikille.

Kerhot

7–14 vuotiaiden koululaisten toiminnasta seurakunnassa huolehtivat nuorisotyönohjaajat yhdessä vapaaehtoisten kerhonohjaajien kanssa. Kerhoissa on tarjolla monenlaista toimintaa. Ne ovat maksuttomia ja niihin ilmoittaudutaan tulemalla kerhoon. Kerhoihin voi tulla mukaan myös kesken kauden.

Heinolan seurakunta edistää liikunnallista toimntaa ja terveellisiä elämäntapoja.

Retket ja leirit

Retkillä ja leireillä turvallisissa puitteissa koetaan yhdessä monenlaisia elämyksiä. Ryhmätoimintaa harjoitellaan pelien, kilpailujen ja seikkailujen muodossa. Yöpyminen leirimajoituksessa, iltanuotiohetket ja tietysti hyvät leirieväät kuuluvat  leirielämään. Retkille ja leireille ilmoittautuminen tapahtuu sähköisesti ilmoittautumislomakkeella, jotka löytyvät retket ja leirit linkkien alta tapahtumien yhteydestä.

Jari Kovalainen
puh. 050 595 1407, jari.kovalainen@evl.fi