Lähetystyön vapaaehtoistehtävät

Lähetystyön vapaaehtoisena olet omilla lahjoillasi mukana lähetystyön toteuttamisessa.

• Lähetyssoppi on avoinna keskiviikkoisin klo 13-15 osoitteessa Lampikatu 16. Vuorossa olevat kaksi vapaaehtoista keittävät kahvin ja laittavat tarjoilut esille sekä huolehtivat tuotteiden myynnistä.
  • Lähetyssoppeen voi myös valmistaa käsitöitä myyntiin, seurakunta tarjoaa materiaalit.
  • Kesäkahvilassa vapaaehtoiset huolehtivat kahvilan tarjoilusta ja halutessaan valmistavat leivonnaisia.
  • Lähetyslounailla ja kahvituksissa vapaaehtoiset auttavat ruuan valmistuksessa ja tarjoilussa.
  • Piirakkatalkoita järjestetään kerran kuukaudessa kirkonkylän seurakuntatalossa, muita leivontatalkoita tarvittaessa Lähetyssopen ja tapahtumien tarjoiluihin.
  • Myyjäisten ja muiden varainhankintatapahtumien järjestelyyn tarvitaan talkooapua lipunmyyntiin ja muihin järjestelyihin.
  • Voit ilmoittautua myös lähetyspiirin ohjaajaksi.
Kesäkahvilan talkoolaisia
Äiti Teresa -peittoja