TULEVAT LEIRIT:

TYTTÖJEN JA POIKIEN KESÄLEIRI

Pidetään ke-pe 24.-26.7.2024 Mäntyharjun Lankaniemessä

Ilmoittautuminen alkaa ma 6.5.2024 tällä sivustolla.

Leireille pääsee mukaan n. 28 leiriläistä. Ilmoittautuneiden huotajille lähetetään sähköinen leirikirje viimeistään kaksi viikkoa ennen leirin alkua. Samassa viestissä on linkki leirimaksuun, jonka maksamalla vahvistaa leiripaikan ilmoittautuneelle.

Leirin Hinta on 30 € jokaisesta leiriläisestä. Ei sisaralennuksia. Leirimaksusta voi taloudellisin perustein hakea vapautusta ottamalla yhteyttä seurakunnan taloustoimistoon

Sirkku, Jari ja Taika-Petteri Jakke-jääkarhun kanssa Partaharjun suurleirillä 2019. Vuosien varrella Partaharjun maisemissa pidetyillä leireillä ryhmissämme on ollut n. 200 Heinolalaista.

Leireille pääsee mukaan n. 28 leiriläistä. Leirin hinta 30€/hlö. Matkat kuljemme linja-autolla.

Leiriohjelmassa mm. seikkaulua, askarteluja, pelailua, laulamista, iltanuotioita ja hiljentymistä.

Ilmoittautuneille lähetetään osallistujakortti ja leirikirje viimeistään 2 viikkoa ennen leirin alkua. Kirjeestä löytyy tarkat tiedot leiriin liittyen.

Lankaniemen leirikeskuksen päärakennus

Iitin Heinlahden opetus- / toimintatila päärakennuksessa.

Heinolan seurakunta edistää liikunnallista toimntaa ja terveellisiä elämäntapoja.