Erityisammattimies

Heinolan seurakunnan hautaustoimi hakee vakinaiseen työsuhteeseen erityisammattimiestä.

Haettavaan erityisammattimiehen tehtäviin kuuluu hautaustoimen tiiminvetäjän tehtävät, viherrakentamistehtävät, haudan kaivuu-, peittämis- ja kunnostustehtävät, hautausmaiden ja kiinteistöjen piha-alueiden ympärivuotiset hoito- ja kunnossapitotehtävät, sisältäen lumipäivystykset. Työ sisältää lapio- ja konetyöskentelyä (traktori, kaivuri), joten tehtävä edellyttää työkoneiden ja niiden pienimuotoisten konehuoltojen hallintaa, ao. ajokorttiluokkaa sekä hyvää fyysistä kuntoa. Kiinteistöhuollon sijaisuuksiin liittyvät tehtävät ovat osa tehtävänkuvaa. Seurakunnan toimintaympäristö on laaja, joten oman auton käyttömahdollisuus on työssä tarpeen.

Edellytämme hakijalta tehtävään soveltuvaa ammatillista koulutusta, soveltuvaa käytännön työkokemusta ja suomenkielentaitoa. Arvostamme vankkaa viheralueiden ylläpidon osaamista, työkoneiden käyttökokemusta, kokemusta hautausmaalla työskentelystä, kykyä itsenäiseen työskentelyyn, vuorovaikutustaitoja, organisointikykyä ja huolellista työotetta.

Palkkaus määräytyy Kirkon yleisen virka- ja työehtosopimuksen ja tehtäväkuvan mukaiseen vaativuusryhmään 403, jonka vähimmäispalkka on 2389,36 €/kk. Soveltuvasta työkokemuksesta maksetaan kokemuslisää (86,50 - 322,50 €/kk). Seurakunnassa on käytössä suorituslisäjärjestelmä sekä hyvinvoinnin, liikunnan ja kulttuurin Epassi. Työaika on 38 h 15 min viikossa. Lähiesihenkilönä toimii seurakuntapuutarhuri. Tehtävän täytössä noudatetaan kuuden (6) kuukauden koeaikaa. Tehtävään valittavan tulee esittää työterveyslääkärin hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Hakuaika alkaa 14.2.2024 ja päättyy 4.3.2024. Ansioluettelolla varustettu kirjallinen hakemus tulee olla perillä ma 4.3.2024 klo 12 mennessä, osoitteessa Heinolan seurakunta, Kirkkoneuvosto, os. Virtakatu 4, 18100 Heinola. Postituskuoreen merkintä ”Erityisammattimies”.

Työhaastattelu järjestetään ke 6.3.2024. Työ alkaa 1.4.2024 tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa seurakuntapuutarhuri Kati Metso, kati.metso@evl.fi tai p. 050 595 8896

Kati Metso
Kati Metso