Hautausmaiden kesä- ja kausityöntekijöiden työpaikat haettavana

Hautaustoimi hakee Heinolan hautausmaille kesä- ja kausityöntekijöitä 1 - 5 kk:n määräaikaisiin työsuhteisiin.

kastelukannuja ja harava hautausmaalla

Avoimia työpaikkoja on yhteensä 18.

Hakijan tulee olla 18 vuotta täyttänyt ja suomenkielentaitoinen. Odotamme reippautta, täsmällisyyttä ja kykyä fyysiseen ulkotyöhön. Työt alkavat sopimuksen mukaan huhti-heinäkuun välisenä aikana. Työhön kuuluu hautausmaiden ja kiinteistöjen piha-alueiden hoito- ja kunnossapitotehtäviä. Viheralan koulutus ja työkokemus, esim. ruohokoneiden käyttötaito katsotaan eduksi. Työaika on 38 h 15 min viikossa. Kuukausipalkkahinnoittelussa noudatetaan kirkon työehtosopimusta.

Sähköiset tai kirjalliset hakemukset tulee olla viimeistään pe 24.3.2023.

Sähköinen hakulomake löytyy täältä: Hautausmaiden kesä- ja kausityöntekijöiden työnhakulomake - Heinolan seurakunta

Postitettaessa hakemus, postituskuoreen "Kausityöntekijä" -merkintä ja osoitteeksi Heinolan seurakunta, os. Virtakatu 4, 18100 Heinola.

Kiitos hakijoille. Haastatteluun pyydetään tarvittaessa ja valituille työntekijöille ilmoitetaan viimeistään viikolla 15/2023.

Kati Metso
Kati Metso