Runoile kesäillasta Heinolassa

Heinolan seurakunta julistaa runokilpailun 22.5. alkaen. Kilpailun tarkoituksena on innostaa ihmisiä runoilemaan, ihastelemaan ja muistelemaan kesäiltoja Heinolassa.

Kesäinen tyyni järven pinta, josta pilvet heijastuvat

Kilpailuun voi osallistua kuka tahansa asiasta innostunut. Raati valitsee runojen joukosta kolme runoa, jotka lausutaan ”Kesäilta Heinolassa” -illanvietossa 10.8.2023. Illanvietto järjestetään Kirkkopuistossa klo 19.

Runojen lausunta myös videoidaan ja niitä esitetään myöhemmin Heinolan seurakunnan sosiaalisessa mediassa ja verkkojulkaisussa.

Kilpailuohjeet: Lähetä kilpailuun aiemmin painettuna julkaisematon runo, joka kertoo kesäillasta Heinolassa. Kirjoita runo mieluiten tietokoneella, sillä käsialasta voi olla vaikea saada selvää. Fontti on vapaa, mutta laita kohtuulliset rivivälit.

Sisällytä postiisi nimimerkkisi, oma nimesi ja yhteystietosi. Kilpailutöiden on oltava perillä 31.7.2023. Runot lähetetään osoitteeseen:
heinolan.seurakunta@evl.fi
tai