Ohje seurakunnan omaan villasukkamalliin on julkaistu

Ohjeet sukkamalleihin "Heinolan virta ja seurakunta" sekä "Logo-sukka" ovat ladattavissa verkkosivuillamme.

Heinolanvirta_ja_srk_nettiin.png

Heinolan virta ja seurakunta -villasukkamallin on suunnitellut Eeva Naumanen

Tutustu ohjeisiin tarkemmin täällä: Lähetys- ja avustustyö - Heinolan seurakunta

Syksyllä 2023 järjestettiin villasukkakilpailu, jossa haettiin seurakunnalle omaa villasukkamallia. Kilpailun voitti Eeva Naumasen suunnittelema neuletyö "Heinolan virta ja seurakunta" ja kunniamaininnan sai Anu Rausmaan suunnittelema "Logo-sukka".

Näitä kahta mallia voi neuloa omaan käyttöön tai tuoda myytäväksi Heinolan seurakunnan lähetystyön hyväksi Lähetyssoppeen. Ohjetta sekä lankoja myyntiin tulevia sukkia varten saa tarvittaessa Lähetyssopesta tai pyytämällä lähetys- ja viestintäsihteeri Irja Voutilalta.

Sukkia voi neuloa eri väriyhdistelmillä ja eri kokoisina. Tekijänoikeudet sukkamalleihin ovat mallien suunnittelijoilla ja Heinolan seurakunnalla. Mallien käyttö kaupallisiin tarkoituksiin muuten kuin Heinolan seurakunnan lähetystyön hyväksi on kielletty.

Tehdään hyvää neulomalla!

Irja Voutila