Kesä- ja kausityöntekijöitä hautausmaille

Hautausmaiden kesä- ja kausityöntekijöiden haku on käynnistynyt. Hakuaika on 5.2.-26.3.2018 välisenä aikana.

Heinolan seurakunta hakee hautausmaiden kausi- ja kesätyöntekijöitä (1-5 kk) määräaikaiseen työsuhteeseen. Työtehtäviin kuuluu sekä hautausmaiden että kiinteistöjen piha-alueiden hoito- ja kunnossapitotehtäviä. Hakijan tulee olla 18 vuotta täyttänyt ja suomenkielentaitoinen. Odotamme reippautta, täsmällisyyttä ja kykyä fyysiseen ulkotyöhön. Viheralan koulutus ja työkokemus sekä esim. ruohokoneiden käyttötaito katsotaan eduksi.

Työt alkavat sopimuksen mukaan huhti-heinäkuun välisenä aikana. Työaika on 38 h 45 min viikossa. Kuukausipalkkahinnoittelussa noudatetaan Kirkon yleistä työehtosopimusta.

Sähköiset tai kirjalliset hakemukset (Heinolan seurakunta/Hautaustoimi, "Kausityöntekijä", os. Lampikatu 16, 18100 Heinola) tulee olla perillä viimeistään ma 26.3.2018. Haastatteluun kutsutaan tarvittaessa. Valituille ilmoitetaan 13. huhtikuuta mennessä.

Siirry suoraan sähköiseen hakulomakkeeseen tästä.

2018-02-05 13:44:01.0