Uusi kirkkoherra valitaan kesäkuussa

Kirkkovaltuusto valitsee uuden kirkkoherran kesäkuun kokouksessaan 15.6. Seurakuntalaisten on mahdollista tutustua ehdokkaisiin Heinolan pitäjänkirkossa sunnuntaina 10.6. avoimessa yleisötilaisuudessa. Sanajumalanpalvelus alkaa klo 10 ja ehdokkaiden paneelikeskustelu noin 11.30.
_JET8763_S.jpg

Hakijoina ovat Hollolan seurakunnan kappalainen Janne Hatakka, Iitin seurakunnan seurakuntapastori Henna Huppunen, ohjelmapäällikkö Helsingin seurakuntayhtymässä Aarne Kiviniemi, Heinäveden seurakunnan kirkkoherra Eero Kuikanmäki ja Pyhtään seurakunnan kirkkoherra Marjo Kujala.

Kirkkovaltuustoon kuuluu 27 jäsentä. Valtuutettujen nimet, yhteystiedot ja kokousten pöytäkirjat löytyvät kotisivujen Info ja asiointi –osiosta. Kirkkoherra valitaan välillisellä vaalilla, jossa äänioikeutettuja ovat valtuuston jäsenet.

Kuva: Juha Tanhua

2018-05-25 11:58:00.0