Tiedote kokoontumisrajoitusten purkamisesta Heinolan seurakunnassa

Piispat ovat antaneet 5.5. ohjeita kokoontumisrajoitusten asteittaisesta purkamisesta 1.6. alkaen.

Kirkollisiin toimituksiin (hautajaiset, kastetilaisuus, avioliittoon vihkiminen) voi osallistua 1.6. alkaen enintään 50 henkilöä.

Su 7.6. lähtien kesäkuun ajan ovat jumalanpalvelukset sanajumalanpalveluksia. Ne pidetään normaaliin tapaan Heinolan kirkossa (sunnuntaisin kello 10.00) ja Heinolan pitäjänkirkossa (sunnuntaisin kello 13.00), kuitenkin niin, että jumalanpalveluksessa voi olla enintään 50 henkilöä. Suunnitelmissa on, että Heinolan kirkon jumalanpalvelus on jatkossakin seurattavissa netissä.

Seurakuntatilaisuuksia ja pienryhmätoimintaa voimme järjestää jälleen 1.6. alkaen henkilörajoitukset ja osallistujien turvallisuus huomioiden. Tutustu tarkemmin sivuillamme vuokrattavien tilojen käyttäjämääriin, ne ovat puolittuneet normaalista.

Loppukesästä järjestettävien rippikoulujen osalta päätökset tehdään 11.5. alkavalla viikolla.

Wed May 06 14:32:00 EEST 2020