Avoin työpaikka

Heinolan seurakunnassa on avoinna nuorisotyönohjaajan sijaisuus aj. 1.8. - 31.12.2021.

Janna kuuli Lakeuden kutsun, joten seurakunnassamme on haettavana nuorisotyönohjaajan sijaisuus ajalle 1.8.-31.12.2021. Vakituinen virka tulee haettavaksi loppuvuodesta.

Tehtäviisi kolmen nuorisotyönohjaajan tiimissä kuuluu nuorisotyön lisäksi kouluyhteistyötä, rippikoulutyötä ja isoskoulutusta.

Toivomme sinulta kokemusta seurakunnan nuorisotyöstä, kykyä työskennellä sekä itsenäisesti että tiimin jäsenenä. Hyvä seurakuntatyön tuntemus ja yhteistyötaidot ovat asioita, joita arvostamme.

Toivomme, että sinulla on pätevyys kirkon nuorisotyönohjaajan virkaan.

Palkkaus on vaativuusryhmän 502 mukainen. Valitun tulee ennen sijaisuuden vastaanottamista esittää ote rikosrekisteristä sekä seurakuntamme käytännön mukainen todistus terveydentilastaan.

Hakemus (sisältäen cv:n) tulee lähettää 19.7. kello 15.00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen heinolan.seurakunta@evl.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa johtava nuorisotyönohjaaja Sirkku Kovalainen, sirkku.kovalainen@evl.fi

2021-06-18 08:40:35.0