Koronavirusepidemian aiheuttamat rajoitukset Heinolan seurakunnan toiminnassa

Tilaisuuksia voidaan järjestää ilman henkilömäärien rajoituksia, kun toimitaan terveysturvallisuusohjeiden mukaisesti.

Heinolan seurakunnan jumalanpalvelukset ovat avoimia yleisötilaisuuksia. Pienryhmät voivat kokoontua. Kirkollisissa toimituksissa ei rajata osallistujamäärää.  Kuitenkin sisätiloissa on oltava mahdollisuus välttää lähikontakteja. Seurakunta noudattaa toiminnassaan Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ohjeistuksia.

Hyvä käsihygienia on huomioitava edelleen kaikessa seurakunnan toiminnassa. Samoin yleinen kasvomaskin käyttösuositus on voimassa ja koskee kaikkia yli 12-vuotiaita.

Seurakunnan työntekijät voivat tehdä kotikäyntejä ja osallistua normaalisti perhejuhliin (esim. muistotilaisuus, kastejuhlat, syntymäpäivät) koronaturvallisuus huomioiden.

Toivomme, että et osallistu tilaisuuksiimme, jos sinulla on hengitystieinfektio-oireita.

2021-10-04 13:15:00.0