Nuoristotyönohjaajan virka haettavana

Heinolan seurakunnassa on haettavana nuorisotyönohjaajan virka. Hakuaika päättyy 1.2.2022 lo 12.00

Tule töihin Heinolan seurakuntaan ja jäseneksi kolmen nuorisotyönohjaajan tiimiin! Tehtäviisi kuuluu vastuu seurakuntamme nuoriso- ja rippikoulutyöstä (isoskoulutus, kouluyhteistyö, nuorten illat, leirit ja retket). Toivomme sinulta nuorisotyönohjaajan taitojen monipuolista osaamista, hyviä yhteistyötaitoja ja halua kehittää omaa työtä yhdessä tiimin kanssa. Arvostamme kokemusta seurakuntatyöstä ja ennakkoluulotonta työalojen ylittämistä.

Tarjoamme sinulle toimivan työyhteisön ja mahdollisuuden ammatilliseen kehittymiseen (ml. koulutus).

Viran kelpoisuusehtona ovat kirkon nuorisotyöhön kelpoistavat tutkinnot (Kirkon säädöskokoelma nro 102). Myös loppuvaiheen opiskelijat huomioidaan valinnassa.

Virkaan valitun tulee esittää lasten parissa työskenteleviltä vaadittava rikosrekisteriote sekä todistus terveydentilastaan. Koeaika tehtävässä on 6 kuukautta.

Viran palkkaus on vaativuusryhmän 502 mukainen.

Lähetä hakemuksesi 1.2.2022 kello 12.00 mennessä osoitteeseen: heinolan.seurakunta@evl.fi. Hakijoita pyydetään varautumaan kutsuttaessa haastatteluun perjantaina 4.2.2022. Liitä hakemukseesi (linkkinä) lyhyt esittelyvideo itsestäsi.

Lisätietoja tehtävästä antaa johtava nuorisotyönohjaaja Sirkku Kovalainen p. 050 595 8857, sposti sirkku.kovalainen@evl.fi

2022-01-24 14:13:00.0