Avoinna työkoneenkuljettajan työpaikka

Heinolan seurakunnan hautaustoimi hakee Heinolan hautausmaalle, Vanhalle ja Uudelle hautausmaalle työkoneen kuljettajaa 6 kk:n määräaikaiseen työsuhteeseen.

Työkoneen (traktorin, kaivurin ja pientraktorin) kuljettajan työtehtäviin kuuluu haudankaivuu-, peittämis- ja kunnostustehtävät sekä kaluston siirtoajot. Lisäksi tehtäviin kuuluvat hautausmaiden sekä kiinteistöjen piha-alueiden hoito- ja kunnossapitotehtävät sekä viikonlopun lumipäivystykset.

Tehtävä edellyttää työkoneiden ja niiden pienimuotoisten huoltokorjausten hallintaa ja ao. ajokorttiluokkaa. Seurakunnan toimintaympäristö on laaja, joten oman auton käyttömahdollisuus on työssä tarpeen.

Edellytämme hakijalta soveltuvaa ammatillista koulutusta, alan tuntemusta, soveltuvaa käytännön työkokemusta ja suomenkielentaitoa. Työaika on 38 h ja 15 min viikossa. Kuukausipalkkahinnoittelussa noudatetaan kirkon työehtosopimusta.

Ansioluettelolla varustettu kirjallinen hakemus tulee olla perillä maanantaina 31.1.2022 klo 12. Postitus osoitteeseen Heinolan seurakunta, os. Virtakatu 4, 18100 Heinola. Postituskuoreen merkintä "Työkoneen kuljettaja". Työ alkaa heti tai sopimuksen mukaan. Lisätietoja tehtävästä antaa erityisammattimies Markku Suutari, markku.suutari@evl.fi tai p. 050 595 8876.

2022-01-13 09:37:55.0