Koronarajoitukset kevenevät 2.-15.2.2022

Aluehallintovirasto on 1.2. tehnyt päätökset, joilla kevennetään Päijät-Hämeen alueen koronarajoituksia. Niiden myötä seurakunnankin toimintaa voidaan avata. Päätös on voimassa 15.2. saakka.

IMG-20220202-WA0001.jpg

Jumalanpalveluksiin voi osallistua enintään 50 henkilöä paikan päällä kirkossa. Kirkoissa on merkityt paikat ja osallistujien toivotaan käyttävän maskia.

Kirkollisten toimitusten eli kasteiden, vihkimisten ja hautaan siunaamisten osallistujamäärärajoitukset poistuvat.

Työntekijät voivat osallistua muistotilaisuuksiin ja kotikäyntejä voidaan tehdä.

Pienryhmät voivat kokoontua koronaturvallisuus huomioiden.

Päivitämme nettisivujemme tapahtumakalenteria lähipäivien aikana. Osa tapahtumista oli jo ehditty perua ja voi viedä hetken, että pääsemme jälleen ajan tasalle. Seuraathan ilmoittelua nettisivuillamme sekä lauantaisin paikallislehti Itä-Hämeessä.

2022-02-03 14:40:55.0