Työpaikka avoinna: Seurakuntapastorin viransijaisuus

Heinolan seurakunta hakee seurakuntapastorin viransijaista ajalle 1.4.2022 - 31.3.2023.

Heinolan seurakunta on noin 13 000 jäsenen yhteisö, Itä-Hämeessä, hyvien kulkuyhteyksien varrella. Seurakuntamme tunnuslauseena on "Armo arkeen - Pyhä elämään". Meillä on ympäristödiplomi. Nyt kaipaamme osaavaan työntekijäjoukkoomme seurakuntapastorin sijaista.

Seurakuntapastorin vastuualueeseen kuuluu papin perustöiden lisäksi vapaaehtoistyön kehittämishankkeeseen ja kasvatukseen liittyviä tehtäviä.

Edellytämme sinulta hyvää yhteistyökykyä, ihmissuhdetaitoja ja kokemusta seurakunnan vapaehtoistyön ohjaamisesta. Pystyt myös käyttämään sujuvasti uutta tekniikkaa (seurakunnan toiminnanohjausjärjestelmä, some) apuna työssäsi.

Tehtävä edellyttää valmiutta liikkua omaa autoa käyttäen koko Heinolan seurakunnan alueella. Voimme auttaa asunnon löytämisessä Heinolasta.

Palkkaus viransijaisuudessa on vaativuusryhmä 601 mukainen.

Haastattelut tehtävään järjestetään torstaina 17.3.

Lisätietoja tehtävästä antaa kirkkoherra Janne Hatakka p. 050 595 1400 (7.3. alkaen) tai sähköposti: janne.hatakka@evl.fi

2022-02-25 09:00:00.0