IIK! Iltapäivän iloinen kerho

to 28.3. klo 14.00 – to 28.3. klo 16.00

Vierumäen seurakuntatalo

Koululaisten oma kerho

Pienille koululaisille esikoululaisista nelosluokkalaisiin asti suunnattu iltapäivän kerho, jossa leikitään ja tutustutaan lapsia kiinnostaviin teemoihin askarrellen ja ihmetellen.

Tämä kerho on sopiva myös kotona oleville vanhemmille lapsineen. Tervetuloa leikkimään ja viettämään aikaa! Aikuisetkin voivat ottaa omat eväät mukaan.

IIK! järjestetään Vierumäen seurakuntatalon päädyssä.

Esikoululaisilta ja koululaisilta kerhossa käyminen edellyttää ennakkoon ilmoittautumisen vastaava lastenohjaaja Lena Nikkilälle puhelimitse 044 0593 417 arkisin klo 8-16, jotta samalla voi sopia lapsen kotiinlähdöstä joko itsenäisesti tai huoltajan kyydissä. Jokaiselle kerhokerralle ei tarvitse ilmoittautua erikseen, vaan ilmoittautuminen kattaa koko kauden, vaikka lapsi ei joka kerta tulisikaan kerhoilemaan.

Kerhoon voi ottaa omat eväät ja sisätossut.

Kerho järjestetään tiistaisin ja torstaisin klo 14 - 16. Lastenohjaajat ovat paikalla klo 16.30 asti, joten lapset voivat halutessaan odotella vanhempien hakua sisätiloissa.

Kerhoa ei ole 15.2./27.2./29.2./9.5.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä