Koronarajoitusten vaikutukset Heinolan seurakunnassa 19.2. saakka

Nykyiset kokoontumisrajoitukset jatkuvat 19.2. saakka. Kokoava toiminta ja pienryhmät ovat edelleen tauolla lukuun ottamatta v. 2003 ja sen jälkeen syntyneiden toimintaa.

_MG_0097-pieni.JPG

Jumalanpalvelusten striimaukset Heinolan kirkosta jatkuvat. Ovet avataan yleisölle osittain. Sunnuntaina 6.2. on Yhteisvastuukeräyksen avajaismessu Heinolan kirkossa klo 10 ja paikan päällä siihen voi osallistua yhteensä 20 henkilöä, kahteen kymmenen hengen osastoon sijoitettuna. Messu myös striimataan ja sitä voi seurata seurakunnan verkkosivuilla olevan linkin kautta. Samana sunnuntaina on messu Heinolan pitäjänkirkossa klo 13. Pitäjänkirkkoon voidaan ottaa kymmenen hengen osastoihin sijoitettuna yhteensä 40 ihmistä.
Sunnuntaina 13.2. on samaan tapaan toteutettuna sanajumalanpalvelus Heinolan kirkossa klo 10 ja Heinolan pitäjänkirkossa klo 13.

Jumalanpalveluksiin ei ole ennakkoilmoittautumista vaan paikat täytetään saapumisjärjestyksessä. Tulijoita toivotaan suosimaan Heinolan pitäjänkirkon jumalanpalvelusta, koska sinne voidaan ottaa isompi joukko ihmisiä.

Kirkollisissa toimituksissa on voimassa 10 hengen osallistujarajoitus. Edelleen ns. pastoraalista syistä tämä osallistujamäärä voidaan tapauskohtaisesti ylittää.
Lähiomaisille on taattava mahdollisuus osallistua esimerkiksi siunaustilaisuuteen.

Yksityistilaisuudet suositellaan rajaamaan 10 henkilöön.

Diakoniatoimisto palvelee puhelimitse ma–to klo 9–12, puh. 044 059 3427. Muina aikoina voi jättää soittopyynnön. Asiointi vain ajanvarauksella.

Kirkkoherranvirasto ja taloustoimisto palvelevat tänä aikana vain puhelimitse ja sähköisin viestimin.

2022-01-27 16:09:00.0